Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice
Izdanje:Expanded ed
Impresum:Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:374 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe
Sažetak:<Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning>
UDK:371.322.7:159.953:371.2:371.12-05
Signatura:PE 371.3 HOW
Inventarni broj:17505
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6344

2
ISBN:86-7451-010-0
Naslov:Psihologijska znanost i edukacija / urednici Melita Kovačević, Nikša Nikola Šoljan ; prijevod s engleskog Ivan Furlan... [et al.] ; autori priloga John Bransford... [et al.]
Impresum:Zagreb : Školske novine , 1989
Materijalni opis:195 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Teorije, znanosti, politike obrazovanja : međunarodne perspektive ; knjiga 3
Napomena:Prijevod djela: Individual Differences and the Design of Educational Programs / Richard E. Snow... [et al.]. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:pedagoška psihologija * motivacijski procesi * teškoće u učenju * školstvo * nadarena djeca
UDK:37.015.3
Signatura:PE 37.015.3 PSI
Inventarni broj:14875, 14877
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1143

3
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / John D. Bransford, Ann L. Brown, and Rodney R. Cocking, editors
Izdanje:Expanded ed.
Impresum:Washington : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:X, 374 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * teorija učenja * učenje * poučavanje * učitelji * tehnologija u obrazovanju
Sažetak:Evaluates the most current scientific data on learning, teaching and learning environments. The objective of the book was to ascertain what is required for learners to reach deep understanding, to determine what leads to effective teaching and to evaluate the conditions that lead to supportive environments for teaching and learning. Six areas that are relevant to a deeper understanding of students' learning processes are explored: the role of prior knowledge in learning; plasticity and related issues of early experience upon brain development; learning as an active process; learning for understanding; adaptive expertise; and learning as a time-consuming endeavor. The book discusses research in another 5 areas that are relevant to teaching and environments that support effective learning: the importance of social and cultural contexts; transfer and the conditions for wide application of learning; subject matter uniqueness; assessment to support learning; and the new educational technologies.
Sadržaj:Part I: Introduction ..Learning: From speculation to science Part II: Learners and learning ..How experts differ from novices ..Learning and transfer ..How children learn ..Mind and brain Part III: Teachers and teaching ..The design of learning environments ..Effective teaching: Examples in history, mathematics, and science ..Teacher learning ..Technology to support learning Part IV: Future directions for the science of learning ..Conclusions and recommendations for research
UDK:159.9
APA CC:3500
Ostali autori / urednici:Bransford, John D.
URL :http://www.nap.edu/
Signatura:3500 2000 HOW
Inventarni broj:46/2003
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4624

4
ISBN:86-7451-010-0
Autor(i):Bransford, John
Naslov:Psihologijska znanost i edukacija / autori priloga John Bransford ... [et al.] ; urednici Melita Kovačević i Nikša Nikola Šoljan
Impresum:Zagreb : Školske novine , 1989
Materijalni opis:195 str
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Teorije, znanosti, politike, obrazovanja : međunarodne perspektive ; knj. 3
Napomena:Bibliografija iza svakog rada
UDK:159.9
APA CC:3500
Signatura:3500 89 PSI
Inventarni broj:6911, 6912, 6913, 6914, 6915
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1738

Upit: PersonalName_swish=(Bransford John )

login